Vážení zákazníci, kamenná prodejna byla trvale uzavřena, e-shop funguje. standardně. Po domluvě je možný osobní odběr v Kladně a v Praze 6 - Řepích. Děkujeme za pochopení. Tým Smysl v pohybu

Dodání

Doručování zboží

Osobní odběr

Zboží si můžete vyzvednout osobně na prodejně v Kladně, kde lze platit hotově nebo kartou nebo na některém z našich výdejních míst. Na těch ale bohužel zatím nelze zboží uhradit, platí tedy pouze pro platbu předem na účet.

 

Smysl v pohybu Kladno
Ivana Olbrachta 81
272 01 Kladno

Výdejní místo Lahůdky Palma s.r.o., areál Dopravního podniku po-pá v čase 9 - 20 hod
Reinerova 6
163 00 Praha - Řepy

Výdejní místo Radějovice - sídlo firmy – po telefonické domluvě +420 728 589 558
Radějovice 105
251 68 Radějovice

 

DPD

Přepravní služba DPD. Doručení probíhá přímo na Vámi zvolenou adresu. Řidič Vás bude kontaktovat před doručením zásilky na uvedený telefon. Více informací naleznete v této sekci.

 

Cena poštovného s dobírkou při nákupu zboží do 1.499 Kč činí 140 Kč

Cena poštovného s platbou bankovním, či platební kartou převodem při nákupu zboží do 1.499 Kč činí 110 Kč

Doprava při nákupu zboží nad 1.500 Kč a platbou bankovním převodem nebo online kartou je ZDARMA

Doprava při nákupu zboží nad 1.500 Kč a platbou na dobírku je ZDARMA, dobírka je však zpoplatněna částkou 30 Kč

 

 

Doručení balíku:
Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a případně další náležitosti. Zásilku Vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení dostanete oznámení.

 

 

Převzetí a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání. Skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

 

Zásilkovna

Díky Zásilkovně si můžete zvolit nejbližší výdejní místo a svou objednávku si můžete vyzvednout v rámci otevírací doby kdykoli se vám to hodí a to již druhý den po odeslání.

Oblast doručení: téměř 1 000 výdejních míst po celé ČR

Dny doručení: dle otevírací doby dané výdejny

Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)

Možnost prodloužení uložení zásilky až na 21 dní

Zásilku můžete rozbalit přímo na pobočce a případně vrátit zpátky, pokud se vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat

Vyzvednutí kdykoli budete chtít a zabere to jen pár vteřin

Zásilkovny jsou všude tam, kde je chcete mít – cestou z práce nebo u obchodních center

Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:

Zásilku můžete sledovat na: Sledování trasy zásilky

Informační linku přepravce: 216 216 516

 

Cena poštovného s dobírkou při nákupu zboží do 1.499 Kč činí 95 Kč

Cena poštovného s platbou bankovním převodem, či platební kartou při nákupu zboží do 1.499 Kč činí 65 Kč

Doprava při nákupu zboží nad 1.500 Kč a platbou bankovním převodem nebo online kartou je ZDARMA

Doprava při nákupu zboží nad 1.500 Kč a platbou na dobírku je ZDARMA, dobírka je však zpoplatněna částkou 30 Kč

 

Převzetí a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání. Skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

 

Doručení na adresu kurýrem Záilkovny

 

Kurýrní služba dopravce Zásilkovna. Doručení probíhá přímo na Vámi zvolenou adresu kurýrem Zásilkovny nebo smluvním partnerem, kterého e-shop nemá možnost ovlivnit. Řidič Vás bude kontaktovat před doručením zásilky na uvedený telefon. Více informací naleznete v této sekci.

 

Cena poštovného s dobírkou při nákupu zboží do 1.499 Kč činí 120 Kč

Cena poštovného s platbou bankovním, či platební kartou převodem při nákupu zboží do 1.499 Kč činí 90 Kč

Doprava při nákupu zboží nad 1.500 Kč a platbou bankovním převodem nebo online kartou je ZDARMA

Doprava při nákupu zboží nad 1.500 Kč a platbou na dobírku je ZDARMA, dobírka je však zpoplatněna částkou 30 Kč

 

Převzetí a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání. Skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.