Dodání
Doručování zboží
Osobní odběr
Zboží si můžete vyzvednout osobně na prodejně v Kladně, kde lze platit hotově nebo kartou nebo na některém z našich výdejních míst. Na těch ale bohužel zatím nelze zboží uhradit, platí tedy pouze pro platbu předem na účet.
Smysl v pohybu Kladno
Ivana Olbrachta 81
272 01 Kladno
Výdejní místo Lahůdky Palma s.r.o., areál Dopravního podniku po-pá v čase 9 - 20 hod
Reinerova 6
163 00 Praha - Řepy
Výdejní místo Radějovice - sídlo firmy – po telefonické domluvě +420 728 589 558
Radějovice 105
251 68 Radějovice
DPD
Přepravní služba DPD. Doručení probíhá přímo na Vámi zvolenou adresu. Řidič Vás bude kontaktovat před doručením zásilky na uvedený telefon. Více informací naleznete v této sekci.
Cena poštovného s dobírkou při nákupu zboží do 1.499 Kč činí 140 Kč
Cena poštovného s platbou bankovním, či platební kartou převodem při nákupu zboží do 1.499 Kč činí 110 Kč
Doprava při nákupu zboží nad 1.500 Kč a platbou bankovním převodem nebo online kartou je ZDARMA
Doprava při nákupu zboží nad 1.500 Kč a platbou na dobírku je ZDARMA, dobírka je však zpoplatněna částkou 30 Kč
Doručení balíku:
Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a případně další náležitosti. Zásilku Vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení dostanete oznámení.
Převzetí a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání. Skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Zásilkovna
Díky Zásilkovně si můžete zvolit nejbližší výdejní místo a svou objednávku si můžete vyzvednout v rámci otevírací doby kdykoli se vám to hodí a to již druhý den po odeslání.
Oblast doručení: téměř 1 000 výdejních míst po celé ČR
Dny doručení: dle otevírací doby dané výdejny
Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)
Možnost prodloužení uložení zásilky až na 21 dní
Zásilku můžete rozbalit přímo na pobočce a případně vrátit zpátky, pokud se vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat
Vyzvednutí kdykoli budete chtít a zabere to jen pár vteřin
Zásilkovny jsou všude tam, kde je chcete mít – cestou z práce nebo u obchodních center
Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:
Zásilku můžete sledovat na: Sledování trasy zásilky
Informační linku přepravce: 216 216 516
Cena poštovného s dobírkou při nákupu zboží do 1.499 Kč činí 95 Kč
Cena poštovného s platbou bankovním převodem, či platební kartou při nákupu zboží do 1.499 Kč činí 65 Kč
Doprava při nákupu zboží nad 1.500 Kč a platbou bankovním převodem nebo online kartou je ZDARMA
Doprava při nákupu zboží nad 1.500 Kč a platbou na dobírku je ZDARMA, dobírka je však zpoplatněna částkou 30 Kč
Převzetí a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání. Skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Doručení na adresu kurýrem Záilkovny
Kurýrní služba dopravce Zásilkovna. Doručení probíhá přímo na Vámi zvolenou adresu kurýrem Zásilkovny nebo smluvním partnerem, kterého e-shop nemá možnost ovlivnit. Řidič Vás bude kontaktovat před doručením zásilky na uvedený telefon. Více informací naleznete v této sekci.
Cena poštovného s dobírkou při nákupu zboží do 1.499 Kč činí 120 Kč
Cena poštovného s platbou bankovním, či platební kartou převodem při nákupu zboží do 1.499 Kč činí 90 Kč
Doprava při nákupu zboží nad 1.500 Kč a platbou bankovním převodem nebo online kartou je ZDARMA
Doprava při nákupu zboží nad 1.500 Kč a platbou na dobírku je ZDARMA, dobírka je však zpoplatněna částkou 30 Kč
Převzetí a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání. Skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.